Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2011 09:19 - Все още има време
Автор: zdimek75 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 842 Коментари: 0 Гласове:
0




                                                              Все още има време

image

Откровение: 21:6 И рече ми: Сбъднаха се. Аз съм Алфа и Омега, началото и краят. На жадния ще дам даром от извора на водата на живота.
21:7 Който побеждава, ще наследи тия неща; Аз ще му бъда Бог, и той ще Ми бъде син.
21:8 А колкото за страхливите, невярващите, мръсните, убийците, блудниците, чародейците, идолопоклонниците и всичките лъжци, тяхната участ ще бъде в езерото, което гори с огън и жупел. Това е втората смърт.
1Послание към Коринтяните: 6:9 Или не знаете, че неправедните няма да наследят Божието царство? Недейте се лъга. Нито блудниците, нито идолопоклонниците, нито прелюбодейците, нито малакийците, нито мъжеложниците,
6:10 нито крадците, нито сребролюбците, нито пияниците, нито хулителите, нито грабителите няма да наследят Божието царство.

Така говори Бог от Библията!
В първите два стиха е „Супер”, но после ми замръзва мозъка чак...
СТРАХЛИВИТЕ - Категория, която включва и мен!? Смелият умира - веднъж, а стрхливият - всеки ден. Исус говори от Библията: „ Не се плаши! Аз съм с тебе. Повярвай в мен и ме следвай. Изпълни съветите ми и няма от какво да се плашиш. Страхът е за невярващите, които нямат път в живота. Защото Аз съм Пътят, Истината и Животът.”
... неприятелят/сатана/ шепти: „слаб си, ... Вярвай в себе си, медитирай и ще видиш силата си ...Ти можеш...Вселената е с теб...Следвай учителите...Но не казва, че И те са умрели...
Без БОГ - нищо не може да стане - Той е силата на живота! Сатана е Имитатор и убиец на хората, използващ умело други хора под формите на лъжливи учения и религии.
НЕВЯРВАЩИТЕ - Ох, добре , че съм вярващ! Но вярващ НЕ САМО, ЧЕ ИМА БОГ, ами и изпълняващ, това, което Бог иска. А ТОЙ не иска много.
Той иска да се спазва Законът Му!
МРЪСНИТЕ - ...Преди да прочета в Библията, че има ангели ...и около мен ... плюех и се секнех по улиците...Сега не мога дори боклуче да хвърля некъдето трябва - Те ме гледат и записват! Моля: не хвърляйте, не плюйте, и кучетата си пазете дори... Телата ни са -„...храм на Светия Дух, който е във вас, когото имате от Бога? И вие не сте свои си...”
/1Кор.6:20/ И ТРЯБВА ДА ГИ ПАЗИМ ЧИСТИ!
УБИЙЦИТЕ - Лошо за тях. Но за убийците с думи и мисъл?...днес духовното убиване е по-лошо от физическото!
БЛУДНИЦИТЕ - които без съпружески договор са в интимни сношения. Но блудници има и... с Вярата в Бог.
ПРЕЛЮБОДЕЙЦИТЕ - са особен вид - те знаят за съпружеството - имат дори такова, НО въпреки всичко правят И интимни сношения с други партньори. Има и религиозно прелюбодейство - фанатизъма.
МАЛАКИЙЦИТЕ -/ ...малаки значи... - чекия / Самозадоволяването е осъдено от Библейският автор...
МЪЖЕЛОЖНИЦИТЕ/мъж с мъж да лежи.../ - Бог даде един мъж на една жена. Интимните отношения са законни и нужни за напълване на планетата Земя - „...Бог ги благослови. И рече им Бог: Плодете се и се размножавайте, напълнете земята”. Всичко друго е създадено от унищожителя на хората - сатана, който е имитатор. Сътвореният луцифер не може да сътворява, а само имитира… на любовта в семейството - хомосексуализъм, на цветята - плевели... отровни насекоми, хищници...
СРЕБРОЛЮБЦИТЕ - Не е лошо, ако си кадърен да изкараш пари. Лошо е ако мислиш само за пари!
ПИЯНИЦИТЕ - „Пийни си за здраве” - от тук са деградирали много светли умове. Наркотиците, тютюна, кафето, сладкото... са убийци със закъснение, скрити от сатана хитро в нас. "Горко на ония, които подраняват сутрин, за да търсят спиртно питие, Които продължават до вечер, догдето ги разпали виното!"/Исаия. Гл.5 : 11/
ХУЛИТЕЛИТЕ - Всеки се ражда сам и умира сам. И САМ ще се изправи пред БОГ, за това не бива да обсъждаме другите.
ГРАБИТЕЛИТЕ/рекетьорите/ - Освен имуществен рекет има И ДУХОВЕН рекет. НИКОЙ НЯМА ПРАВО ДА НАСИЛВА ДРУГИЯ ЗА КАУЗА ИЛИ РЕЛИГИЯ!
ЧАРОДЕЙЦИТЕ - „ела да ти гледам на кафе, на ръка, на боб...” - шепне сатанинският дух - „ Виж си новия хороскоп...” - галят ушите дяволски слова. БОГ КАЗВА:
"...Да не се намира между тебе, някой, който да прекарва
сина си или дъщеря си през огън, никой чародей, астролог,
гадател, или омаятел, никой баяч, запитвач на зли духове, врач,
или запитвач на мъртвите; защото всеки, който прави тия дела, е
омразен на Господа ..."
ИДОЛОПОКЛОННИЦИТЕ - БОГ казва:„Не си прави кумир, или какво да било подобие на нещо, което е на небето горе, или което е на земята долу, или което е на водата под земята; да не им се кланяш нито да им служиш; защото аз Господ твоя Бог съм Бог ревнив...”
РЕВНУВА Бог, когато се покланяме на човек, картина или друго творческо решение на хора като нас. Никой няма право да изобрази Творецът!
ЛЪЖЦИТЕ - Това е най-големият ми проблем! Днес излъгах най-малко веднъж!... ,,...нанкай и ще си принцеса...”, „Дядо Коледа идва...” НЯМА БЕЛИ ЛЪЖИ – ВСИЧКИТЕ СА ЧЕРНИ!
ИЗХОДЪТ!: -1Послание на Йоан1:8 Ако речем, че нямаме грях, лъжем себе си, и истината не е в нас.
1:9 Ако изповядваме греховете си, Той е верен и праведен да ни прости греховете, и да ни очисти от всяка неправда.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdimek75
Категория: Новини
Прочетен: 199568
Постинги: 69
Коментари: 11
Гласове: 87
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930