Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2012 08:25 - Насърчение
Автор: zdimek75 Категория: Новини   
Прочетен: 1009 Коментари: 0 Гласове:
0




image

KОЛКО насърчителна е мисълта за непрекъснатото ходатайство на Изкупителя за нас. Когато се молим, Той се застъпва за нас, а когато не се молим, Той се застъпва за нашата кауза и Неговите молитви ни запазват от невидими опасности.

Обърнете внимание на думите на утеха, адресирани към Петър—«Симоне, Симоне, ето, Сатана ви изиска всички, за да ви пресее като жито, но...»—но какво? «Но ти се моли за себе си»? Това би било добър съвет, но не това са думите на Исус.

Също така думите Му не били: «Но Аз ще те държа буден и така ще бъдеш предпазен.» Това би било голямо благословение. Не, Спасителят казва: «Но Аз се молих за тебе, да не отслабне твоята вяра.»

Малко знаем за това, което дължим на молитвите на нашия Спасител. Един ден, когато вече сме в небето, като погледнем назад към начина, по който Господ нашият Бог ни е водил, как ли ще хвалим Онзи, Който пред вечния трон е поправил злото, което Сатана е нанесъл на земята.

Как ли ще Му благодарим за това, че е оставил Своя мир и ден и нощ е показвал раните на ръцете Си пред Отца и е носил първосвещеническия нагръдник, върху който са изписани имената ни!

Още преди Сатана да пренесе своя бунт на земята, Исус го е изпреварил и е принесъл молбата Си за нас пред Отец в небето. Милостта изпреварила злобата. Забележете, Исус не казва: «Сатана ви преся и затова сега се моля,» а «Сатана искаше да ви пресее като жито.» Той познава добре желанията на Сатана и ги предовратява още в самият им замисъл.

Исус не казва и: «Но Аз исках да се моля за тебе.» Не, истината е: «Аз се молих за тебе—вече съм го направил. Бях в съда и вече се застъпих за тебе още преди да ти бъде отправено обвинението.»

О, Христе, каква утеха има в това, че Ти се застъпваш за нас и ни пазиш от нашите невидими врагове, неутрализираш техните мини и ни разкриваш засадите им. Това е повод за радост, благодарност, надежда, и увереност.
image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zdimek75
Категория: Новини
Прочетен: 198371
Постинги: 69
Коментари: 11
Гласове: 87
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031